Skip to main content
  • nl
  • en
  • fr
  • Veelgestelde vragen

    Kan ik na mijn inschrijving nog van afstand veranderen?

    Ja. Gebruik de link uit de bevestigingsmail en pas zelf je afstand aan. Als een afstand uitverkocht is, kan je natuurlijk niet meer wisselen naar die afstand.

    Ik wil mijn nummer doorgeven aan een andere loper, kan dat?

    Ja. Gebruik de link uit de bevestigingsmail en vul de gegevens van de nieuwe loper in. Als je borstnummer al verstuurd is, zal je het zelf aan de nieuwe loper moeten bezorgen. Als dat niet lukt, kan de nieuwe loper een nieuw borstnummer kopen voor € 3. Nieuwe lopers kunnen ook voor een andere afstand kiezen, of voorwaarde dat die niet uitverkocht is.

    Ik heb een fout gemaakt bij mijn inschrijving. Kan ik die nog rechtzetten?

    Ja. Gegevens zoals je naam, geboortedatum of categorie kan je aanpassen tot enkele dagen voor de Corrida. Je adres kan je aanpassen zolang de borstnummers nog niet verwerkt zijn om te versturen.

    Ik heb me bedacht en wil niet meer deelnemen aan de Corrida. Kan ik mijn inschrijvingsgeld terugkrijgen?

    Nee. Zoals vermeld in de algemene voorwaarden, is annuleren niet mogelijk. Je kan je nummer wel doorgeven/verkopen aan een andere loper.

    Ik heb mijn startnummer nog steeds niet ontvangen. Wat moet ik doen?

    Als je ingeschreven bent vóór 1 december, zou je startnummer ten laatste op 15 december in je bus moeten zitten. Indien dat niet het geval is, kan je dat melden via de persoonlijke link die je bij de inschrijving gekregen hebt. We voorzien dan een nieuw startnummer dat je op de dag van de Corrida kan afhalen in de grote tent.
    Als je dit niet op voorhand meldt, kost een nieuw startnummer € 3.